18 april

Heeej! Jag kom hem från skolan för lite mer än en halvtimme sen och nu ska jag fixa lite mellis mys och sen sätta igång med plugget. Vi har inte jättemycket den här veckan, eller till imorgon har vi tre läxförhör men två av dom är bara glosor så det är sååfft. #Filippatrorduattdombryrsig Ajjaa, hade iaf en ganska bra skoldag! Vi hade dans-prov idag på idrotten och jag fick A, wiiieee.. Men jag börjar typ bli sjuk efter en spruta jag tog igår så det är fett seegt. Vill ju inte vara sjuk i helgeen :( Hoppas ni haft en bra torsdag så hörs vi lite senareee ♥
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: #besserwisser

Hej Filippa
Du skrev 18 februari men det är april nu ❤

2013-04-18 @ 16:13:50

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback