27april2013

Heeej allihoppaa! ♥ Igår hade jag en suuuperbra dag som jag spenderade med massa olika människor som jag älskaar! Under hela dagen var jag på Grönan med olika kompisar haha.. Det var sååå kul även fast jag inte hann med så många åk så älskar jag bara att vara där liksoom! Vi åkte Eclipse för första gången och den var sjuuukt rolig men ändå inte alls så speciell som jag trodde och inte så jätteläskig faktiskt! 
 
Vid fem tiden plockade mamma upp mig där och vi åkte vidare till min gudmor och hennes familj. Det var sååå mysigt ååhh jag har saknat dom så mycket!! Jag och två tjejer i familjen drog till en park där vi lärde känna några nya killkompisar, sen drog vi hem och åt middag.. Efter det gjorde vi allt möjligt, spela fotboll i den härliga kvällssolen, pratade och skrattade, spelade in covers, åt glass & godis osvosv. Supermysig kväll! 
 
Lite mobilbilder från gårdageen! Puss Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Celin ★

Asså eran blogg äger!! Stalkar den typ hela tiden... :)

2013-04-28 @ 20:07:14
URL: http://celins.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback