a sunny & perfect saturday

Heeej darlings och förlåt för att vi är så sjuktmegaultra sämst på att blogga ♥ Jag har iallafall haft en sjuuukt underbar lördag! Det har varit såå härligt väder och jag har spenderat min dag med Lovlozz min älskling. Vi träffades typ vid tolv och tog tunnelbanan in till stan - där köpte vi present till en kompis, provade massa kläder & stufffz och åt på donkeen. Hahah, alltså herregud vad jag skrattade när vi var på donken! Jag skämde ut mig så fruktansvärt mycket, ni vill verkligen inte veta haha sjukt vidrigt.. 
 
Sen drog vi vidare hemåt till Lovaa, och vi typ var lite crazy så det hände en massa saker hehe. Hon fick typ låssas hjärnskakning, jag bröt typ hennes rygg, spillde Ben&Jerry i hennes hår, blev spottade i ansiktet av hennes 5-åriga lillebror, hennes granne behövde åka ambulans osv osv. Men det var myyyysigt, och Mathilde babyy kom ocksåå! Nu är jag hemma och har proppat i mig en fruktansvärt god kebab rulle som gör att jag känner mig jättetjock hahha.. Ikväll blir det hemma myysss! Men om du ser det här Lovlozzhoneey, i love uu och tack för en superrcozy dag ♥ 
- Filippa
 
Liiiitee sketna men härliga teleeepics från idaag

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Emma

Hej tycker eran blogg är jätte bra och har läst den sen ni började!!!Har lite frågor som ni gärna får svara på i ett inlägg!!

Hur långa är ni?
Vill ni bo någon annanstans än där ni bor?
Har ni någon kompis som är något/några år yngre än er själva?
Vilka bloggar läser ni?

Kram Emma


2013-04-20 @ 22:03:29
Postat av: L O V A

Älskar dig mest älskling och tack för idag! Vi är helt crazyy ❤

2013-04-20 @ 22:27:33

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback