frässsch lördag

Hej homiies! ♥ Igår hade jag en asbra dag tillsammans med två av mina närmaste -r Alice och Ella. På förmiddagen träffade jag Alice vid Västermalmsgallerian och vi tog en suuuper god fika. Vi tog varsin Frapino från espressooo och en macka tillsammans med lite annat sött, super cozzy. Det var skitdåligt väder igår så vi gick hem till mig och var där under dan istället. Senare gick Alice och Ella kom hahah. Mina färäldrar var borta på middag så vi var ensamma och vi åt sushi och sådär.
Imorse åkte Ella till träningen och sen dess har jag städat hela mitt rum, pallar inte gå ut.
hahahah puss - Sofia ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback