GULDKORT BESTÄLLT √

Gaaahhh i'm sooo happyy guess whyyy ♥ Joooo för igår beställde jag och mammii mitt gudlkort till Grönan omgomgomg sååå sjuuuktt naajjjss! Tänk och bara kunna dra dit när man vill och om man helt plötsligt blir sugen på att åka fritt fall kan man dra diiit! Åååhh lövin' majj layfff ♥ Men broders, om nån läsare har lust att joina mig nån gång skulle det vara fett kuueel! Hahah där lät det som om jag trodde att jag var fett känd.. Men jaaa, ville bara förmedla min lycka till er läsare haha gay men puss - Filippa ♥
Shiiiitt detta är den nya, typ Eclipse.. Omg va kuuul.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Hanna

Joinar gärna om du åker eclipse med meej! ;)

2013-04-17 @ 19:20:34
Postat av: Tilda

Jag ska typ också beställa guldkort så hänger gärna med dig till grönan någon gång :D puss

2013-04-17 @ 20:26:15
URL: http://www.siriochtilda.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback