Home sweet home ♥

Igår kom jag hem från Åre, och då sov jag över med mina älsklingar Lova & Mathilda.. Idag har vi fotat vid havet och nu är vi påväg till stan med Mathilde också.. Det blir supermysigt! Jag ska vara hos Lova till klockan nio ikväll, så det blir supercozyy!

Förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdatering denna veckan, men jag har haft sjukt segt internet och det blir bara tråkigt med bara mobilbloggning då jag inte hade någon dator med mig till Åre. Men Sofia har ju underhållit er, det är ju bra! Imorgon börjar jag på riktigt igen, hoppas ni haft det bra! Puss på er♥


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

VISAAA DINA PRESENEER! <3

2013-04-07 @ 17:03:29
Postat av: Vilma

Kan inte du visa vad du fick i present?❤❤

2013-04-07 @ 18:48:02
Postat av: Vilma (igen😂)

Kan inte du också lägga ut bilderna ni tog??❤❤❤

2013-04-07 @ 18:49:41
Postat av: |_0\/|$/-\

Visa dina presentooos❤

2013-04-07 @ 19:21:44
Postat av: Sofia

Kan du visa bilder du och lova tog

2013-04-08 @ 16:03:36

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback