like a flirtyy woman

Vem sa fredaaag? Wiiiee första veckan efter påsklovet avklarad, den har gått rätt snabbt faktiskt och det är liksom bara 61 dagar kvar tills vi får sommarlov!! Åååhh vad jag längtar till våren och framförallt sommaren.. iallafall, kvällens planer är att bara ta det lugnt och äta glass, jag känner mig typ sjuk och imorgon vill jag absolut inte må dåligt för då ska jag sova över hos Alva och det vill man ju inte missa liksss. Förresten har jag spelat in en video med mina födelsedagspresenter men den blev typ fett wiieerd så jag får se om jag lägger upp den haha men puss vi hörs senaree ♥  

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Ja snälla lägg upp den! Skulle vara såå sjukt kul att se 💕

2013-04-12 @ 21:01:17

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback