lördag&söndag

Heeey loveerrss ♥ Hade ni en bra kväll igår och har ni haft en dag idag med världens härligaste väder? Det har iallafall jag haft...hahah nej gud va töntigt det där var.Igår så prommenerade jag i det vidriga regn vädret till Alva vid 4-tiden tyyp, och där så chillade vi nästan bara - såg på lite film, åt lite godis, pratade osv osv. Senare mot kvällen lagade vi typ den godaste pasta-rätten i världen, sen gjorde vi ett fruktfat med jordgubbar, banan, passionfrukt, kiwi & hallon som vi doppade i hemma gjord chokladsås. Muummsss, vi var fett flummiga igår kväll alltså hahahah. Jag sov över där och det var myyss, alltid cozy med min favvoböniii liksss.
 
Imorse så gjorde vi mysigaste frukosten med scones och massaaa smoothie, sen gick jag hem vid 12 ungefär då Alva skulle på dans. När jag kom hem bytte jag om till shorts och la mig på terassen i det äckligt underbara vädret och bara njöt samtidigt som jag åt världens godaste mackor till lunch, blödde näsblod, pluggade teknik skit som jag inte fattar någonting av som jag dock har prov på imorgon, solade benen yttepyttelite innan jag frös stjärten av mig osv osv. Just nu sitter jag i soffan och försöker förstå mig på tekniken hahah, snart blir det middag och efter det blir det mer plugg och så ska jag ta en dusch där jag skrubbar mig, tvålar mig, smörjer in mig med body lotion efter osv så jag blir lite fräsch till skolan imorgon. Ojoj vad mycket text det blev nu, men jajajjajaja ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback