Nödvändigt √

Som sagt var jag ju med Moa, Anes, Julia och Alice igår och vi tågluffade b.la, haha vi åkte inte så långt men det var väl kul ändå. Då åkte vi i allfall till Sollentuna Centrum och jag köpte snabbt lite nödvändiga saker som behövs till våren osv, och det var ett par enkla solglasögon och en ögonbrynspenna från H&M eftersom jag inte hittade min färg som jag kollat ut tidigare. Men ja, ha en bra kväll. Pussssssss Sofia♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: sara

På denna rubriken så skrev du ju först nödvändigt och sen så gjorde du en check symbol hur gjorde du det
tacksam för svar så snabbt som möjligt

2013-04-07 @ 15:39:57

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback