nu börjar allt igen

 
Måndag idag dåå.. Usch det var verkligen äckligt jobbigt att gå upp imorse, försov mig typ och fick gå till skolan som världens lökigaste lök men jajjaa det var väll helt okej där, iallafall kuuel att träffa alla mina fina homiees! Efter skolan drog jag till min sjukgymnast där jag fick lite massage för min fot, lite styrka och sen fick jag också reda på ett besked som jag inte riktigt vet vad jag tycker om det, men jaapp det var min trevliga måndag och juste jag åt nyss falukorv och makaroner.. Snart ska jag plugga masssa kemi och sen se på tv & äta glass med mammsiii ♥
 
Vi har superbra idéer på vad vi ska blogga om den här veckan (massa bilder, outfits, lite tips osv), så det kommer bli en riktigt bra bloggvecka tror vi! Det blir som ett litet förlåt för att våran update sög förra veckan hahah sorryy. Sen ska jag också visa mina presenter (fast bara kanskee) eftersom det var så många som ville det! Ajjaaa puss på er och hoppas ni haft en bra första school dayy♥ - Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Josse

Vad snällt av er

2013-04-08 @ 20:50:39
Postat av: anonym

Snälla visa dina presenter!! Skulle vara jättesnällt!

2013-04-08 @ 21:28:31
Postat av: Anonym

Skulle inte ni kunna passa på med att visa era rum då??❤

2013-04-08 @ 22:06:37
Postat av: Anonym

hur gör du dem effekterna på bilderna?

2013-04-08 @ 22:38:33

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback