Sushi är gott. Riktigt jeffla gott.

Heeej! Den här måndagen har varit helt okej för mig, och det som gjorde den rolig på något sätt var nog att det kom en ny tjej till våran klass idag. Hon var jättegullig & snäll, hade världens finaste hår och det coolaste namnet ever - ArraBella.. Så det var liksom kuuul! Efter skolan åkte jag hem på dirren och bara chillade, fixade toast och försökte plugga engelska men det gick inte så bra hahha. Jag åt precis sushi till middag och det var sjuuukt gott som alltid, omg va tjockt. Nu ska jag tvätta mitt ansikte noggrant och göra mig iordning för sängen där jag måste läsa fyra sidor biologi, fem sidor hemkunskap och lite engelska om jag orkar... Men aja, puss på er

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback