taggad för Åre

Canon EOS 550D + EF 75-300mm f/4-5.6 
 
Just nu håller jag på o packar min lilla resväska eftersom att jag tar flyget till Åre ikväll tillsammans med min brorsa! Jag är fett taggad, det ska bli lika kul som vanligt att åka skidor och säkert träffa lite kompisar! Jag fyller även år på onsdag, jag blir tonåring gaahh. Men nu ska jag fortsätta att packa och kolla på filmen Project X, riktigt skön & rolig film, haha! Men vi hörs kanske i bilen påväg till flygplatsen eller när jag är framme i Åre. Ha en fortsatt bra dag los beboos.♥ - Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Karin

När ska du lägga ut en video på dina rum? Snääälla göra det snart❤

2013-04-01 @ 19:50:44

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback