together ♥

Idag har jag haft a gr88 day med supper fina Filippa. Filippa kom till mig runt halv ett tror jag och då stack vi ut och fotade lite, b.la till headern. Det blev lite halvdana bilder hahah blåste frukansvärt så håret täckte för våra ansikten men det gick ändå och vissa bilder blev faktsikt bra. Som ni ser har vi bytt header, vad tycks?HAHAHA när jag och Filippa skulle fixa bilden hahah omg va vi failade ibland #heltsajk... Dock är det inte riktigt klart än, finns vissa grejer som fortfarande måste fixas t.ex. att headerbilden är i riktigt dålig kvalitè haha? Jaja, skitsamma vi tyckte det blev bra, väldigt nytt och fräsht. Jaja, i allfall puss från oss! ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Astrid

Omggggg SUPERFIN header❤❤❤❤

2013-04-21 @ 21:37:03

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback