Två svar

♦ Sofia svarar.
Postat av Anna: Åh har hört att den ska vara superbra! Jag ska köpa en ny mascara och undrar om man kan tvätta bort den med bara tvål & vatten eller om man måste ha sminkborttagningsmedel?! Snälla svar i ett inlägg! Skulle bli såååå glad! Eran blogg är så jäkla bra!
 Svar: Åh tack så jätte mycket! Ja, jag tror att det går bort med tvål och vatten men det bästa är ju absolut sminkborttagningsmedel! Det går att köpa överallt, men den jag använder kommer från Nivea och den är helt okej faktiskt. Har många olika, men det är denna ↓ som jag använder mest. ♥
 
Postat av Anonym: Sofia, du har så många bra appar! Kan inte ni båda göra ett inlägg där ni rekommenderar bra appar. Helst fotografi appar, kanske spel och andra appar. Krammmmm
Postat av Sofia: Åh. Skulle jättejätte gärna vilja veta vilken app det dära e :/<3 svara gärna.
 
Svar: Båda frågorna är ju nästan samma, så jag svarar i samma svar liksom... Gud tack! Bilderna är inte gjorda i någon app, hahah? De är gjorda i Gimp och är hyfsat enkla att göra. Bra appar, ehh ja finns så många! Men några jag använder är PS Express som är en förenklad verision av photoshop fast på mobilen, Picture Magic typ, Picframe och Pixlromatic. Dem apparna tycker jag är bra, dock kostar två av dem! 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback