världens underbaraste bästa vän.


 Kom ihåg att alla bilder är drivbildeerr, och att vi skämmer ut oss som fasen hahah men jag tycker ni ska få se lite av den här sidan av mig ocksåå
 
Min allra bästavän, min andra hälft, min festisbestis, min styrka, min syster, min livsglädje, mitt cp, min favorit, mitt hjärta, min ängel. Det är vad du är för mig (+ så mycket mer men ändå), jag älskar dig Lovlozz Karlbergzon!! Friends are like bras, close to your heart and always there for support ♥ Puss, Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Vet du var lovas tröja kommer ifrån? Om inte kan du snäääälla fråga henne vart den är köpt?!

2013-05-11 @ 19:27:42
Postat av: Anonym

Kollar igenom bloggen just nu, hehe. Men vet du vart Lova har köpt sina jeans? Snälllaa svaarraaa.

2013-07-11 @ 23:12:19

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback