vemsapeddo #skoja

Hahahahahah vilken peddoblick, no hate
Tjo orroz! Haft en bra dag, lite seg eftersom dagen började hos sjukgymnasten men annars rätt så chiiill.
Iallfall har inte så mycket och berätta, ska verkligen försöka hitta på några roliga inlägg och få blogglusten tillbaka o sådär. Imorgon ska jag kanske eventuellt ut till träningen men den är så sen så jag vet inte om jag orkar. Just ang gymnastiken så är det så att jag fått ''besked'' om att jag inte får träna tills efter sommaren eller på något annat sätt anstränga ryggen för påfrestingar, vilket är därför jag inte tränar längre och går så mycket hos sjukgymnasten. Varför jag inte åker ut så ofta är helt andra orsaker.
Men ja, jag ville bara säga det så ni vet och för er som undrar varför jag inte nämner gymnastiken så mycket. Ohh damn vad tråkigt inlägg sorry broos men ha det braa - Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Celine Lindkvist

Tack Sofia, desamma! (glömt och svara på din kommentar du ställde för nån månad sen) :)

2013-04-15 @ 20:48:26
URL: http://celinel.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback