Yesterdayy was great

Igår hade jag en toppen dag med Izabella, Anes och Alice. Vi gick runt och promenerade typ haha och gick till ett nytt yoghurtställe som är nästan exakt som chillbox och det var suuper gott! Kommer nog gå dit flera gånger till eftersom det ligger i stan och är såå mycket närmare! Sen gick vi bara runt hahah och hittade massa affärer som vi inte riktigt visste fanns (jag visste inte att Odd Molly hade en butik såhär i stan?). Sen behövde Izabella gå, så jag Alice och Anes åkte hem till mig och satt och pratade i solen på min balkong haha gayy, och bestämde att vi skulle sova hos Alice. 
Sen på kvällen stack jag Anes och Alice ut och gjorde lite saker hahahaha, men vi drog hem sen någongång och kollade på tv osv. Puss orrozz ♥ - Sofia.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Josse

hej snyggingar! undrar bara en sak. nu har jag gjort en bild på gimp och undrar hur man lägger den till Iphoto?

2013-04-04 @ 20:09:11
Postat av: Anonym

Var ligger yoghurt stället?

2013-04-04 @ 20:19:08
Postat av: Izabella

SOFIA, ta bort bilderna är du snäll...

2013-04-04 @ 20:49:04
Postat av: anonym

I eran första del av eran frågestund sa ni att det skulle bli 4 delar men det kom bara upp 3, varför la ni inte upp den fjärde?? Älskar eran blogg! Puss<3

2013-04-05 @ 14:42:31
Postat av: Anonym

Vart låg stället? ❤

2013-04-06 @ 13:54:44

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback