Bästavään ♥

Idag fyller en av mina allra allra ALLRA bästavänner år, Ella. Det är tjejen på bilderna här som är så otroligt fin, snäll, omtänksam, rolig, påhittig, glad, undebar och så älskad. Men för mig är hon så mycket mer. Hon är den som alltid stöttar mig, den person jag alltid kan vända mig mot och hon är också personen jag skulle göra mig redo att slåss för att skydda henne. Hon är den personen som får mig att orka träna, som pushar mig och tror på mig, när jag själv inte gör det. Hon är den personen som får mig att le när jag ser henne och det är hon jag mest lik på många olika sätt. Det är hon jag facetimeat med hundra miljarder gånger. Det är hon som jag ibland knappt behöver prata med, eftersom blickar mellan oss är som ord. Hon försöker alltid hjälpa mig om jag inte mår bra eller har problem, och jag försöker alltid hjälpa henne. Friends say that they're there for you, best friends fight your problems togheter with you.  Ella är också min förebild när det gäller skolan. Hon är så mycket smartare på alla sätt och kan så mycket mer om allt. Hon är sååå mycket ordentligare och ansvarsfull. 
Jag älskar henne och hon betyder såå sajk mycket. Ingen kan ta ifrån henne mig, inte ens om dem försöker. För skiljs vi åt kommer vi hitta tillbaka eftersom hon är min andra hälft och jag ska göra allt för att behålla henne. Hon är värd mer än guld. Grattis världens bästa på din födelsedag, i love u. ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback