en rubrik

två bilder från gårdagen på stellas fina hår, jag kommer visa mer bilder på hennes frisyr, den var helt underbar
 
Igår var jag somsagt på min gudmors bröllop, de var så sjukt kul! Jag har masssor av bilder att visa er, allt var så perfekt hela dagen och ja lyckades fånga mycket på bild! Såklart kommer de komma upp i olika inlägg för de är sjukt jobbigt att redigera alla på samma gång ♥
- Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Frida

Super fin blogg, skulle bli jätte tacksam om ni kunde svara i vilket pogram ni redigerar era bilder! I know ni har svarat på detta innan men jag har glömt bort och behöver verklugen hjäp, puss!

Svar: Gimppppppp puss!
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-11 @ 20:05:27

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback