Femtonde augusti tretton

outfiten idag ocksåå 
Helloo, igår var jag med Miira och vi var en snabbis på stan och åkte sedan hem till henne där jag skulle sova över. Det var cozyy, längesen jag träffade henne! Sen idag så vaknade vi kanske runt elva men gick upp runt halv ett och käkade fruukost. ♥ Ungefär en timme senare åkte jag hem till Mickiis min orre men vi visste inte vad vi skulle göra så vi drog hem till mig hahh. Vi tog det lungt och åt middag innan vi mötte upp Astrid som joinade oss. Vi gick till en lekplats och typ pratade och hade det braa. Hur har er dag varit?
Muchoo love, Sofia

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback