grebbestad.

 
Åh herrree, updaten från min sida har ju inte direkt varit den bästa haha.. Men jag är iallafall på västkusten hos min mormor och morfar tillsammans med mina kusiner och här har vi varit i snart en vecka, så sjukt härligt! Imorgon blir det hemfärd och dessa sista dagarna innan skolan börjar ska jag bara umgås en massa med kompisar ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: anonym

vart har du köpt tröjan, så himla fin!

2013-08-02 @ 17:31:17
Postat av: Anonym

Kan ni snälla göra era roomtours snart! Och haul videos och massa videos! Älskar era videos! Eran blogg äger

Svar: Åh va söt du är!!! <3 vi ska försöka göra mer videos, we promiissee
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-05 @ 18:28:25

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback