måndagskväll

Nu sitter ja i soffan & kollar på Idol.. Och jag har världens panik för ja hittar inte mina bebisar (mina raybans alltså hahah) men vi får hoppas att jag hittar dom:)

Ville bara säga att jag inte hade nån aning om att Sofia kände sådär som hon sa i videon, tycker det är skittråkigt och ja ringde henne på direkten.. Hon får inte sluta nu när vi kommit så långt, så snälla för min skull kommentera i hennes inlägg att hon måste fortsätta och absolut inte får sluta!!!

Sen när Idol är slut ska jag läsa igenom lite SO och plocka upp lite saker från paps, sen lägga mej och sova.. Ny dag imorgon med en massa jobbiga lektioner, börjar med jumpa i en annan skola vilket innebär att jag måste åka tidigare hemifrån som leder till att jag måste gå upp tidigare som leder till att allt bara kommer bli stressigt:( Aja godnaattttt hurni, ni är världens finaste läsare när ni lämnar så fina kommentarer, mycket kärlek till er ♥


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Sofiaaaaa inte sluta blogga:( er blogg är suuuuper härlig juee

2013-08-26 @ 21:10:49
Postat av: Anonym

Neeeeeejjjjj, sofiiaaaa sluta inte blogga. Ni är så duktiga på de och er blogg äger. Alla älskar den! Fortsätt fortsätt fortsätt!!

2013-08-26 @ 21:11:47
Postat av: Anonym

Asså nej sluta inte blogga:( men såklart ditt liv dit val. Men tänkte bara säga att er blogg äger. Älskar den, alla älskar den! As bra verkligen❤❤❤

2013-08-26 @ 21:12:39
Postat av: Anonym

Sofia sluta inte blogga, du äger juee❤
Puss

2013-08-27 @ 16:04:18
Postat av: lisa

Filippa kan inte du lägga ut mer bilder från bröllopet du va på!?!♥♡

Svar: Absoluuuut<3
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-30 @ 14:53:27

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback