nästa falkenberg

Heeej mannar! ♥ Just nu sitter jag i bilen påväg till Falkenberg där jag, min bror och mami ska vara över helgen..och vi är faktiskt snart framme, lyyckkaa! Imorgon ska vi på bröllop för min gudmor och hennes nya man, det ska bli så himla roligt! Jag har köpt en jättefin klänning som jag verkligen tycker om, tyvärr har den gått sönder ganska mycket för mamma testade den så ja haha.. Men vi får hoppas att allt rullar på som de ska imorgon å så! Jag ska vara en liten fotograf under dagen iallafall, så det blir roligt:) hörs ikväll pussss

 


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: :)

Hur gammal är din bror? Är han 02:a eller 01:a ? Känner igen honom hahah :P

Svar: 02aaa! <3
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-10 @ 16:54:04

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback