ohhmyygood ♥♥

Är helt hyperöverlycklig myygood. tidigare idag var jag tillsammans med aliice bestie och mickiis nere på stan. Jag köpte presenter och så till en person, och så skulle jag kolla på en väska alltså den jag köpte för att jag skulle se om den fanns i min färg men whattteeevvah, och den fanns i den färg jag ville ha och jaag typ dog så yes jag köpte den och jag är världenshappyyyiiestgirl. Skit dåliga bilder fotar bättre bilder sen om ni vill? man fick även med en necässär och grejer ,älskar den så myycket. inatt ska jag sova hos alice med mickii älskling såå tagg på den, love Sofia ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

ååååh vad fin! hur mycket kostade den och vad hette affären?

Svar: affären hette typ Rina Schimento och den kostade 400! åh tack så mycket!
filippaochsofia.blogg.se

2013-09-01 @ 21:07:58
Postat av: Anna Swan

Hej sofia!! Jag har letat i åratal efter en sån där väska!! Skulle du inte kunna smsa eller maila mig vart man kan köpa den? Vore super snällt!! :)) 0766274043

2013-09-02 @ 21:23:57

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback