Sommaren 2013 / Sofia

 
Juni var bra. Jag fick sommarlov och var allmänt happyy. Jag och mina kompisar åkte till mickiis där vi hade så sjukt kul, jag bara levde och var extremt glad. Vi skapade minnen som kommer vara länge. Jag och familjen åkte ut till landet. Jag badade, solade, åt gott och fotade mycket, mitt sommarlov hade börjat på riktigt. Filippa babby kom ut och sov hos mig, mysigaste i världen! ♥
 
 
Juli började bra. Jag och familjen åkte till Köpenhamn där vi shoppade, åt massa gott och bara hade det riktigt bra. På landet låg jag för det mesta och solade, tränade, lyssnade på musik och fotade. Någon vecka efter åkte jag till mickis igen där vi hade det sjukkt bra. Vi låg på hennes brygga hela natten med tända ljus och musik och pratade - hade det riktigt coozzy. Jag mådde så himla greaat! ♥ I mitten av juli förändrades saker i mitt liv och jag mådde rätt så dåligt inom mig. I slutet av juli mådde jag ändå helt okej. 
 
 
I Augusti åkte jag tillsammans med my siis och mamma ner till västergötland där vi sov hos hannas kompis familj. Vi gick på skara sommarland och hade det rätt så kul bara att det var siiick mycket folk. Älskling Ella fyllde år ocksåå. Efter att åkt hem därifrån släppte mamma och hannii äntligen av mig hemma i stan eftersom jag tre dagar senare skulle iväg på landet. På dem tre dagarna var jag med loss frieendoos, babade och sådär. På tisdagen sen tog jag och laget tåget ner till västerås där vi skulle träna i fem dagar. Det var lovelly att få köra igång efter sex månader och det gick faktiskt bra. Efter lägret var jag hemma och jag var med massa kompisar som jag såå längtat efter. ♥ Dem sista dagarna åkte till Bro där jag och min familj träffade massa andra familjer och jja, det var kul. Miss myy honneyy broos ♥
 
Sammanlagt har mitt sommarlov varit bra, kunde varit bättre men verkligen inte dåligt. Hoppas ni har haft ett bra lov jordens bästa läsare. Love, Sofia.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback