sötaste jag sett

världens sötaste kattunge som min granne hade i sluten av sommaren förra året... ♥
 
Godmorgon guyss! Bara tagit det lugnt under morgonen och snart ska jag till Alva och vara med henne idag, ska bli så sjukt mysigt!! Hon har precis varit i NYC så hon ska visa mig det hon köpte och sååå, kommer bli so damn avundsjuk.. Ikväll flyttar vi till pappa, ska bli jättekul att träffa han igen efter nåra veckor ♥ 
Much loovvee, Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Hannah

guuud vad fina bilder <3 Kram

Svar: åh tack<3
filippaochsofia.blogg.se

Postat av: Anonym

Har du skilda föräldrar filippa? Hur länge har du haft de isåfall?
Er blogg äger, ni ör så himla bra<3 kramar<3

Svar: Sen 2010 kan man säga! De var ifrån varandra några månader under 2008 men sen flyttade de ihop igen och sen separerade dom på riktigt:D
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-08 @ 11:39:28

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback