stan

 
Hej mannar! Snart ska jag ta bussen in till stan där jag möter upp Lova, Mathilda & Siri, vi tänkte gå runt lite å se om de är nått vi behöver till skolstarten imorgon (SNÄLLA KAN NÅN DÖDA MEJ SERIÖST) och jag ska kolla efter lite andra grejer också. Vi hörs mer ikväll tror jag, puss ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Viktigt

Snälla kan du svara snabbt på den här kommentaren Filippa??!!:
Det är väll hollister bootcut Jeans du har på dig på den bilden ovanför? Funderar verkligen på att beställa hem ett par bootcut jeans från hollister (skulle helst vilja köpa i affär och inte på internt men måste dock det) men vet inte vilken storlek jag ska satsa på. Hört att som är rätt stora i storlekarna (att dom töjer sig lätt) Tycker du att jag ska ta en storlek mindre (kanske tillomed två?!!!) Hur gjorde du?Tips?

2013-08-19 @ 23:17:08

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback