tidinställt

10 saker du vill göra innan du dör
Åka till Arlanda lite spontant och ta det snabbaste flyget nånstans, hoppa bungyjump, skaffa barn, bli riktigt duktig på att fota, åka till ett fattigt land och hjälpa små barn, ha en fransk bulldog, skaffa ett hus i Kalifornien, åka världens läskigaste bergodalbana, ha en fest som projekt x, träffa nån jag alltid velat träffa.
 
9 saker om dig själv
Jag ser ut som en uppstoppad åsna när jag riktigt skrattar, jag tror jag skulle få ett pris för min dubbelhaka nedifrån av "dagensdubbelhaka" haha, jag är för det mesta ganska snäll, jag är dålig på att behandla stela sitsar, jag har varit skadad i nästan 1 år & 5 månader, låten "Who says" med John Mayer är en av mina favoritlåtar just nu, jag är ganska osäker i grunden tyvärr, att lära känna nya människor är såå kul tycker jag, jag är nöjd med mina betyg men jag vill bli bättre.
 
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på
Vara sig själv, ha humor och skratta mycket, vara omtänksam och ofta fråga hur jag mår, om han har lite muskler är de alltid najs, våga bjuda in mig i hans liv, ge mig fina komplimanger, ha helt okej betyg i skolan och inte vara värsta badboyen, krama mig ofta och länge.
 
7 saker du ofta tänker över
Döden, vem red coat & A är i pll, varför vissa människor kan va så falska, hur jag kan ha så underbara vänner som jag älskar över hela mitt hjärta, hur min framtid kommer se ut, hur fulla alla kommer bli på studenten, varför jag är så beroende av instagram.
 
6 sista låtarna på din spotify lista
Who says, Free fallin', Legenden - feat. Phantomen, Under the sun, Am I wrong, Play hard - (feat. Ne-Yo & Akon)
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra
Äta bajs, riktigt såra någon jääätteemycket, bli instängd i en trång låda, äta något levande djur eller kryp, bli sjuk i någon farlig sjukdom. 
 
4 saker du köpt senaste månaden
Mat, odd molly mjukisar, allergi saker, bröllopsklänningen.
 
3 sätt att få dig le/skratta
Gamla minnen, när någon skämmer ut sig som faaeen, skämt som är fätt fun
 
2 kända människor som du tycker är snygga
Justin Bieber & Megan Fox
 
1 sak folk inte visste om dig
Jag är väldigt dålig på att visa mina känslor inför andra och att prata om dom vilket leder till att jag gömmer sjukt mycket inom mig (fast det mesta kan jag prata med mina bästavänner om)

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Asså Filippa, du är så falsk. Du skriver att du kan vara med yngre och allt men du vill inte vara det och det är därför du undviker mig. Du liksom.. Asså jag vet vad du har sagt och jag tycker vara att det är synd att alla tror att du är den hära gulliga och alltid snälla personen men sanningen är att du bara är en falsk liten jävel som bara bryr dig om status..

Svar: Hahahaahah hur patetiskt som är anonym också, kom i verkligheten gulle så kan vi snacka / Sofia
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-15 @ 16:02:58
Postat av: anonym

Hur långa är ni??

Svar: Jag är 1,58 ungefär och Sofia är lite kortare än mig:) Puss filippa
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-17 @ 12:16:11

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback