Ellabellaälskling

Idag gick jag upp vid tio och åt en fräsh smoothie pappa hade gjort. Till det åt jag bara två hårda mackor för jag var verkligen inte alls hungrig. Vid tolv träffade jag Ella, ni förstår inte hur glad jag blev! Vi har inte sätts på huur länge som helst... Älskar Ella just för att hon är min bästa vän och att även fast vi inte setts på flera månader är det ändå inte ett dugg stelt och jag kan vara helt mig själv med henne.♥ Det var super mysigt, vi gick runt på stan fram och tillbaka i affärer för att handla det sista till julafton. Vid två satte vi oss på espresso house och åt en jättehärlig lunch och pratade om allt! Nu är jag iallfall hemma eftersom att Ella skulle på träning och jag hade lite grejer att fixa hemma.
 
Sofia

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Hej!
Jag har kollat lite på era kameror och har bestämt mig för att köpa en canon eos 550d. För det första undrar jag om ni föredrar den kameran, eller vet att nån annan är bättre?
Andra frågan är, jag har sett att ni har olika objektiv. Varför är ert egna objektiv bäst? Svara gääärna i inlägg och gärna ett svar från båda så jag vet vad jag ska köpa och så att det blir bra! Puss

2013-12-22 @ 21:09:23

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback