"info"-inlägg. VIKTIGT.

 
Min jävla bajsdator är anledningen till att jag inte bloggat under denna vecka jag har haft blogg. Okej, jag har inte uppdaterat särskilt bra de två senaste månaderna men den senaste veckan har jag ju inte bloggat någonting alls! Ni får inte tro att jag skiter i er och att uppdatera, för jag har velat blogga, men datorn jag använder här oss mamma har fuckat upp sig och så fort jag ska ladda upp en bild så stängs hela safari ner. Ja, ni kan kalla min dator för en bajshög för det är precis vad den är. (
 
På julafton fotade jag massa mysiga bilder men så fort jag typ rör dom laggar datorn upp sig liksom, lyckat värre. Idag spelade jag iallafall in en video där jag visar mina julklappar 2013. Tyvärr behövde jag dock göra det på mobilen. Jag vet att vi lovat att spela in fler videos med våra riktiga system-kameror, men eftersom att min dator är som den är vågade jag inte spela in den för risken finns ju att den skulle raderas så fort den kom i kontakt med datorn liksom. Och det orkar jag inte med! MEN... Såklart ska min surf vara slut på mobilen, all surf i hela huset är slut så videon kan jag inte ladda upp förrän imorgon. 
 
Imorgon åker jag till Åre tillsammans med pappsen och Douglas. Egentligen skulle Lova följt med, men hon kunde inte av lite olika anledningar vilket är skitjävla synd men det får bli någon annan gång. Plus att Astrid inte kommer vara där nu, vilket är väldigt tråkigt! Vi har så stört kul tillsammans så jag kommer sakna henne något otroligt när jag är där uppe. Men massor av andra av mina kompisar är där, så detta kommer bli riktigt kul tror jag!
 
Juste.. Sofia har sin bloggpause av en personlig orsak inom familjen, och hon har all rätt att vara borta från bloggen den tid hon vill det! Så det är bara att respektera och jag ska försöka att underhålla er sålänge även fast det kommer vara jättetomt utan Sofias inlägg. 
 
Jag hoppas att alla våra fina bloggläsare har haft en världsbäst julafton och ett klockrent jullov än så länge! Det är ni så värda! Snart är det nyår och 2014 kommer ta plats, snart har det gått ett år sedan vi skaffade bloggen, snart fyller jag 14 år och snart är det sommar, TYP. Aja, jag hoppas ni har det jättebra vart ni än är! Ledsen för skittråkigt inlägg, men sådana här "info"-inlägg behövs också få ta plats bland arkivet ibland, tråkigt nog haha. Hjärtisar, I really really looove yoouuu ♥ 
 
Pussar från mig,
- Filippa

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback