Sofia svarar

 
Tänkte att det skulle vara lättare att svara i ett inlägg eftersom det var många frågor vilket bara är jätekul!
 
Ljuset fick jag från solen. På vissa bilder kommer solen från sidan som på första och sista bilden. Vet inte riktigt ''hur jag fick sånt där ljus'' men med hjälp av solen iallfall. Bilderna togs på en eftermiddag i typ oktober/november har ingen aning hahah... Solen var väl typ påväg ner då för vi var jättesnabba med att ta bilderna minns jag. Vi var väl inte dirket nära solen om jag säger men jag använde ett zoomobejktiv som kanske gjorde att solen kom fram mer? 
 
Jag har inte gjort något med bilderna förutom att lägga på lite mer kontrast och lite ljus, så jag har inte klipp bort
något. Bilden ovanför är på Mickiis då jag fotade i motljus vilket i princip var det ändå jag gjorde. Sen tror jag att jag hade en slutartid runt 30/40 eller aa, typ.
 
 Hoppas du blev glad över svaret, och nästa gång skriv namn mycket roligare! Tack förresten ♥
 
 
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Hannah

Ååååååhåhhhhh va fint

2013-12-24 @ 15:48:55

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback