Äntligen framme

Canon EOS 550D + Canon EF 75-300mm 4-5.6 III + stativ från Manfrotto
 
Hej igen! Vi kom fram vid ungefär halv fyra till våran lilla lägenhet som vi har här uppe och sen dess har jag verkligen inte gjort någonting, verkligen ingenting... Inte packat upp ett skit, inte gjort någon nytta, bara legat och kollat på pll, halvsovit och smsat med mina kompisar som jag redan saknar, buhuu.. Eller juste, precis när vi kom fram då det fortfarande var ljust så packade jag upp mitt stativ och kamera med mitt zoom-objektiv och fotade lite bilder genom ett fönster. Tyckte faktiskt dom blev rätt så braaoo! Men nu ska jag äta middag och sen se på en bra film och dricka te ♥
 
- Filippa

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback