old pictures and memories ♥

 
Åh jag älskar verkligen att kolla tillbaka på gamla bilder och sånt från när jag och min broder var små. Det här var dom som fanns här på datorn hemma hos mamma men hos pappa har vi tusentals för där ligger hela hårdisken med bilder från typ 2002, 2003 & 2004. Så mer kan jag visa någon annan gång men här har ni iallafall lite bilder. ♥ (förresten mobba mig inte för att jag är sååå knubbig och tjock hahah men ja, that's me)
- Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Robin

LÄGG AV!!!! gud va söööööööt!
Du var en liten plutt, sååååå sööt!
kram Robin

2013-02-08 @ 12:07:20
URL: http://myliferobin.blogg.se
Postat av: Emelie

Aww, sötisar!❤

2013-02-10 @ 09:19:15

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback