On my way 2 Åre

Helloo cutiees ♥ Just nu så sitter jag på tåget som rullar mot Åree där jag ska vara i en vecka och bara åka massor av skidor och njuta av lovet. Det ska bli sååå sjukt härligt, fast jag kommer ju sakna pappsen och alla kompisar like crazyy muuch :( Men iallafall, tåget gick från centralen typ klockan åtta och jaa, här på har jag inte gjort så mycket... Typ redigerat massa bilder från igår som kommer komma upp i olika inlägg under de kommande veckorna, försökt titta på PLL men det laggade varenda sekund så det sket sig hahah, lyssnat på musik och ätit mat.

Men jag bloggar från min iPad och jag har absolut inga bilder på den förutom typ en miljon bilder från när jag och min kära broder var små, så jag satte ihop ett litet collage på en app med lite old piiccs. Så jaa, vi hörs ikväll när jag packat upp lite o sådär.. Massa pussar, - Filippa ♥


Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback