4 januari

 
 
Idag har jag varit med Sofia hela dagen ♥ Eller först så vaknade jag upp hos mina kusiner eftersom att jag, mami & min lillebror var där igår och hade myskväll, sedan sov vi över. Men när Sofia kom till mig så sminkade hon sig, jag borstade tänderna, klädde på mig osv och jaa, jag vet inte vad vi gjorde men det tog minst en timme innan vi kom ut och fotade. Det var verkligen världens finaste ljus och allt, så med pyttelite redigering så blev bilderna helt underbara (ni ser ju ovanför). Sen åt vi lite lunch, gjorde en videoblogg som kommer upp i helgen, och bara snackade. Nu har jag precis ätit middag och ska snart gå över till min kompis Tilde och vara med henne under kvällen. Det blir myspys ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

När får Filippa ta av sin tandställning? :)

2013-01-05 @ 18:42:10

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback