A little bit of questions

Godmorgon, nu är jag antagligen påväg till skolan och har haft sovmorgon. Jag börjar med bild där vi ska göra ett bildspel av bilderna jag tagit på Douglas och sedan kommer dagen rulla på för torsdagar är absolut bästa dagen i skolan, chillchillchill. Ikväll har jag träning i tre timmar, och ska ta bussen dit med Tilde, men jag ska försöka blogga innan... Iallafall, så tänkte jag svara på tre frågor som vi fått, och med det får jag önska er en riktigt bra dag. // Filippa ♥
 
Hej, jag bara undrar när du köpte tröjan? Alltså om det var för typ 10000 år sen hahah. Bra blogg btw, kram!
 
 
SVAR: När du säger tröja så vet jag inte riktigt om du menar blusen eller koftan, men jag tror mest på blusen så därför svarar jag på det. Jag är faktiskt lite osäker på om den kommer från Zara + att det är min mammas gamla så den är köpt för jättelängesen så jag gissar på att den inte finns i affären längre. Men jag ska verkligen kolla upp var den kommer ifrån, så kan jag skriva det här i bloggen eller om du mailar till oss på [email protected]. Kram på dig med ♥
 

 
Vems sjuuukt snygga uggs??
 
 
SVAR: Visst är dom helt otroligt snyyyggaa?? Plus att dom är snyggare i verkligheten också! Hahah, men det min kompis, Mathilde. 
 

 
Kan inte du, Filippa, visa hur du redigerar bilderna i "lipstick"-inlägget?
 
 
SVAR: Jaaa, det är klart!!! Jag kan fixa en video där jag visar steg för steg hur man gör, och jag ska försöka hinna göra det i helgen. Gud vad kul att du vill se hur jag redigerar, blir super glad ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback