alla dagar ser typ likadana ut

Hoolaa!♥ Just nu sitter jag med datorn i köket och pluggar engelska och spanska glosor till imorgon medans mamma steker pannkakor till mig hihihi. Jag har haft en bra dag i skolan, klart vår skönaste dag men likadan som alla torsdagar, liksom inget speciellt hände tyyp. Det är verkligen så att alla dagar ser likadana ut, hela veckan förutom helgen såklart. Senare, om ungefär två timmar, ska jag ta bussen till min träning och där får jag väll köra lite styrka, träffa alla i min underbara grupp o sådär. Jag tidinställer lite inlägg, puss Filippa.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Emelie

Gud vad fin bild! Vad använde du för funktion för att få kameran så skarp och du blev suddig? Finns den funktionen på EOS 1100D tro?

2013-01-31 @ 18:21:28

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback