Amigos

Nu är det bara jag som gör inlägg känns det som, men ja det blir så vissa dagar. ♥
Det var verkligen skönt att sluta skolan idag, även fast jag inte riktigt kände så imorse. Efter skolan åkte jag och Fanny ner till Gallerian för att jag skulle lämna tillbaka ett Hollister-plagg så det gick bra. Efter det tog vi en snabb fika på Espresso House. Fanny bjöd mig eftersom hon hade presentkort där eller vad man säger - så det var verkligen hur gulligt som helst! Jag tog en Frapino med kaffesmak (stavning?) och Fanny en varm choklad, asså min gud vad gott! Men det var jue typ is i och sånt där så när vi gick ut sen frös jag asmycket hahah. 
Jag åkte hem sen och började plugga, men ja det gick sådär. Sen har jag bara suttit och myst med familjen framför tv:n. Puss Sofia.♥
Verkligen helt knas bilder, känner mig faktiskt som världens sämsta fotograf just nu. Sen blir jag riktgit irriterad över att mina bilder har så dålig kvalitè, asså inte med skärpa och så utan bara - gaaah. Jaja, jag kanske bara är ritktigt dålig på att fota?

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Karin

Nejj du är jättebra på att fota Sofia!!! <3

2013-01-18 @ 21:38:59

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback