Ang videobloggar & mer

Jo, jag och Filippa har fått kommentarer från er läsare och några av kommenterna är att vi ska göra mer videobloggar! Att vi ska visa grejer och stuffs, och sånt där - och vi vill bara säga att vi tycker det är otroligt kul! Båda vi älskar att göra videobloggar och göra er nöjda, så det blir värsta bra kombinationen - både för er och oss! Vi har b.la fått två frågor om att vi ska visa våra hollister saker och att jag (Sofia) ska visa vad jag har i min sminkväska.
Är det något speciellt ni vill se mer av? Och är det något ni önskar vi kunde blogga om mer, förutom videobloggar? Kommentera! Sen har vi också fått andra jätte fina kommentarer, framförallt positiva och det vill vi bara tacka såå hemskt mycket för! Det betyder mycket för det pushar oss att blogga mera och hålla igång, haha. 
Så det skulle vara hemskt snällt om ni ville skriva vad ni vill se mer av. Puss från oss.♥
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback