Att äta

Världens skummaste rubrik, men passar jue med inlägget...?
Nu sitter jag i skolan och har lunch, verkligen god mat. Gr8 liksom! Nej, men den är chill ändå (hahah vad jag ljuger nu, världens äckligaste). Nej men jag ska vara glad över att jag ens får mat liksom - barn över typ hela världen svälter ju, så ska fan sluta vara värsta snobben nu. Hittils har jag haft tyska, engelska och idrott för någon som undrar. Tyska är sååååå tråkigt ibland, herre ligger och sover på lektionera ibland haha. Och vem lägger språk som första lektion klockan åtta på morgonen? Jaja. Men om snart en timme har jag matte, nu baah ryyker vi hörrni! Skämta, seriöst suger typ på matte - inget jag vill prata om direkt. Men hoppas ni får ha en jätte fortsatt trevlig torsdag, för jag är trevlig och låter som tant Greta. Jag skoja mot alla som känner en tant som heter Greta...Hon är säkert jätte snäll. Men snälla vad håller jag på med skärp dig, puss.♥
Outfit från igår, haha garva inte för bilden till vänster.
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback