Bästa plattången

Den här plattången och fönen kan jag verkligen stort tipsa om för er som framförallt vill ha en riktigt bra plattång. Jag och min syrra fick det här i julklapp och jag fastande direkt för den, även fast jag själv inte plattar håret - har det ju så naturligt själv tyväärr...Alltså skulle jag passa i lockigt hår? Kommentera!
Tänkte mest skriva lite om tången eftersom det är den jag andvänt mest. Det som framförallt är grymt bra med den är att den seriöst blir varm på typ 15-20 sekunder - och jag överdriver inte! Då slipper man sitta och vänta, utan bara köööra pååå liksom. Den är också enkel att hantera, väldigt enkel att hålla i, vidra och hålla på ni hajar grejen. Ett tips för er som plattar håret varje dag är att ta värmeskyddande för håret, det sliter mindre på håret och skyddar mer - men jag antar att ni som redan gör det vet det haha. Jag tror ni kan köpa på b.la på H&M, men självklart kan man köpa det på andra ställen, där jag också tror att det finns bättre produkter.
Fönen är jue också bra såklart, hahah. Men har bara andvänt den några få gånger så kan inte riktigt säga något om den, sorriii.
Dem här sakerna kommer från märket ghd. Har typ ingen aning om vad det är för märke, men tydligen ett rätt så bra antar jag haha. Puss Sofia.♥
Trackback