bra dag

bjuder på lite PhotoBooth-egopics, jag måååste ut och fooottaa, someonee?
 
Heeej, nu har jag pluggat lite geografi och behövde ta en pause för att allt skulle fastna i mitt huvud som det typ aldrig gör... åååhh, jag orkar inte. Jag har iallafall haft en jättebra dag! Slutade ett och jag drog till bibblan med Tilde och Klara och där träffade vi även Alva. Så vi fyra satt och "pluggade" hahah, men det var mysigt. Sen hade jag utvecklingsamtal och det gick väll bra.. Och påvägen hem så frågade Tilde om jag ville barnvakta lilla Pontus (hennes lilla barnvakts-barn, så himla gullig) tillsammans med henne och det var klart - så vi hämtade lillen på dagis och åkte hem till honom där vi busade, bytte blöja, försökte få honom att äta och sånt där cozyy. Nu har jag varit hemma i typ två timmar och håller på med den där jädra geografien. Bläääwää. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Tilda

Jag skulle jättegärna vilja lära känna dig bättre Filippa, vi känner ju inte varandra så bra <3

2013-01-16 @ 21:43:31

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback