Dagen å sådär

Hörrni, förlåt för att det blev ett stressigt inlägg förut och för några halvtråkiga bilder på typ en frostad del av ett träd och en regndroppe, haha nej men typ...hoppas det funkade för er iallafall. ♥ Idag har jag varit i skolan, rätt så seg dag men god lunch, och efter skolan drog jag en snabbis till centrum med Tilde för att hon skulle köpa en laddare till hennes kamera. Men sen visade det sig att dom var jäätteedyra och han gick inte med på att vi skulle betala senare å sådär så ja, vi tog en senare buss hem helt enkelt. När jag kom hem så fixade jag lite mellis till mig och Dogge, smoothie och toast muumss. Sen la jag mig i sängen och läste i någon timme, sen pratade jag deeptalk med bästavän Lova i telefon och nu har jag ätit middag + krossat vårat pepparkakshus wehåå, så nu är det bara att gå och äta - lovar att det kommer vara slut imorgon heheh. 
 
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback