Douglas ♥

♦ Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 Fotograf Jag, Filippa Modell Douglas ♦
 
Här har ni bilderna som jag fotograferade på min lillebror för en fotoläxa vi hade i skolan, och jag orkade inte sätta ihop ett bildspel för det blir dålig kvalité när det kommer upp på youtube och jag kommer inte ihåg hur man lägger in musik i iMovie (can somebody heeelp me?) och vad är ett bildspel utan skön musik i bakgrunden liksom...? Men jaa, det blev ju inte världens finaste bilder direkt för inställningarna på kameran ville liksom inte sammarbeta med mig hehe. Och som ni vet så var uppgiften att beskriva en person med tio bilder, så ja - that's is my brother jaow ♥
 
Nu ska jag alldeles strax se på en däckare med pappa som vi båda missade i onsdags, nämligen Fjällbackamorden och för lite kul skull så kan jag säga att min mormor var med i förra avsnittet och hittade ett lik, så nu får vi se om hon är med i det här avsnittet också. Får se om jag bloggar mer ikväll, puuusss.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback