Ellison

Wohooo, it's friday! Haha även fast det var jullov för bara några dagar sen älskar jag ändå ledighet och helg, att bara slippa jobbiga uppgifter och allt det där gör mig bara så happy. ♥ Men ja, just nu är jag med min andra hälft Ella. Hon kom till min skola efter jag slutat och vi är just nu påväg ner till stan, bara för att fika och prata - en av mina favorit grejer. Jag kan berätta mer sen om det när jag kommer hem. Nu får ni ha en grymt bra fredag läsare, så kommer nog lite roligt i helgen här på bloggen. Seee uuu guuyss! Puss Sofia.♥
Suuuper gamal bild på bästavän men paow - who cares?

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: En annan Ella

Gud vilken vacker kvinnaaah. Vill bara ha hennes utseende på en gång. Liksom gee miig!

2013-01-11 @ 21:12:59

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback