Facetime

♦ Canon + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 ♦
Jag vet inte när jag kom hem idag från skolan eftersom min mobil dog under dan, hehe. Den dog av lite förr mycket kik meddelanden och sånt där, wooppsiie. Men ja, tror runt tjugo över fyra/halv fem. Nu sitter jag i mitt rum och Facetimar med Ellison och pratar om typ lite allmänt random bara. Imorgon ska jag vara barnvakt på kvällen så blir nog inga inlägg då - barnvakt liksom nu taggar vi! Usch, töntigast där men ja. Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Thilda

Hej, skulle ni kunna visa era hollister plagg i en video?
Äskar eran blogg !

2013-01-14 @ 19:46:36

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback