Favvobönaaan

 
Efter förra inlägget från mig fixade jag mig iordning och sen så drog jag till min kompis Alva, även kallad favvobönan hahah. Vi har känt varandra sen dagis och vi är fortfarande bra kompisar!!! ♥ Men iallafall, hon lärde mig lite om kameran (hon är sjuukt begåvad när det gäller fotografering och vi har likadan kamera hihi), vi kollade på gamla bilder från sommaren, pratade, skrattade något otroligt och så åt vi det där som är på bilden - massor av frukt och bär som vi doppade i nutella! Måste vara något av det godaste som finns, seriöst. 
 
Nu kom jag nästan precis hem och ska om en liten stund åka in till stan med pappa och Douglas, som jag skrev i det tidigare inlägget. Får se om jag hinner göra videon idag, annars kommer den upp imorgon. Bloggar mer senaree ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

När ska du visa hur du redigerar dina bilder?

2013-01-13 @ 09:51:12

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback