Fem tråkiga punkter om mig #hah

Haha, jag är så sjukt dålig på att komma på sånna hära "five about me" typ men jajjaaa ♥
 
Jag har väldigt svårt att hantera människor som tar mig som ett andra val
• Jag är hur rädd som helst för fiskar och allt som finns i vattnet
• Jag älskar att träffa nya människor, det är verkligen hur kul som helst juu
• Jag är så sjukt trött på att vara skadad, har inte kunnat köra fullt på träningarna i nästan ett år p.g.a att jag bröt benet
• Jag älskar verkligen att fota men har fett mee dålig inspiration så det blir inte så mycket av det, men jag ska verkligen försöka bättra mig så jag kan bjuda på lite roliga bildeer
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Vilma

Hej! Har di kik?

2013-01-31 @ 19:30:11
Postat av: Moa

Älskar eran blogg den är så bra kram

2013-01-31 @ 21:08:40
URL: http://clothesbyus.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag kommer antagligen få tandställning och jag undrar hur man borstar tänderna och om det gör ont? Svara gärna i ett inlägg, kram❤!!

2013-02-02 @ 09:01:03

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback