Forever together

Ett collage som är sååå oss.
 
 Hello all the beauties! ♥ Just nu är jag hos Ella. Hon sitter och spelar Temple run 2 och verkligen seriöst dampar, och jag bloggar - verkligen 100% liv här. Pappa skjutsade i allfall ut mig till henne runt halv ett och planen var att bara plugga massa eftersom vi båda har rätt så mycket läxor. Vi gjorde te och fixade lite att äta, och vi har ungefär pluggat ändå fram till nu. Fast mobilen och sånt där har ju kommit ivägen ibland, men vi har ändå pluggat. Ikväll kommer Ella få gäster och sånt där så kommer nog inte kunna blogga då, hihihi. Sen sover jag över hos henne och allt haha. Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback