Första dagen i skolan

Tjooo! Denna dag i skolan har väl varit helt okej, den skulle kunna varit såå mycket bättre (om vi fortfarande skulle ha lov) men den skulle också kunna varit såå mycket sämre så ja, ni fattar väll ungefär hur bra den var - helt okej. Det var iallafall jäätteekul att träffa alla mina underbara klass kamrater ♥ ♥ ♥
Men jag slutade vid två idag vilket var sååfft, och sen så när jag kom hem gjorde jag min fotoläxa som vi har i skolan. Läxan handlade om att man skulle beskriva en person (min brorsa blev min modell hehh) med tio bilder - liksom hur den ser ut, vad den gillar att göra, vad den gillar att äta osv osv. Jag är nästan klar, ska bara fota en maträtt som han gillar eller så tar jag bara en bild från Google hahah. Men jag kan visa bilderna på honom lite senare, nu bjuder jag istället på en bild på mig, Lova & Mathilde när vi är sminkade för en rolig photoshoot där vi ska likna dockor hihih. 
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback